Неймінг – розробка назви компанії, що є однією з головних складових бренду.
Вдало підібрана назва буквально «говорить сама за себе», вигідно відділяючи новий бренд від конкурентів та окреслюючи сферу діяльності компанії. Саме неймінг включно з корпоративною айдентикою творять «обличчя», з яким впізнають торгову марку чи продукт.
Створення назви бренду починається з детального аналізу ринку та перевірки існуючих назв у схожій ніші. А також, на першому етапі неймінгу ми, разом з клієнтами, визначаємо унікальну торгову пропозицію компанії, її ключові переваги та цільову аудиторію, для того, щоб надалі створювати назву у чітко визначених тематичних полях.
Згідно побажань та маркетингових трендів, назва компанії може бути:
Для тих, хто шукає комплексних рішень з корпоративної айдентики, ми пропонуємо не лише назву, а й легенду. Історія бренду підсилить назву, допоможе передати головні меседжі компанії, зробить продукт більш персоналізованим та впізнаваним.
Вдала назва у поєднанні з красивою, емоційною легендою та візуальним символікою – це 50 відсотків іміджу компанії. Тому, підбираючи корпоративну назву, так важливо звернутися до професіоналів.
Створюючи назву для компанії, ми пропонуємо:
Таким чином ми відшліфовуємо кожен варіант, щоб представити найкраще Ім’я для вашого бренду! Звертайтеся та отримайте ідеальну назву компанії вартістю від 7 000 гривень!