Суп ми їмо ложкою,
Салати – виделкою,
а суші – паличками.
Так само і в просуванні бренду – конкретним цілям відповідають конкретні інструменти. Тому правильна стратегія просування має включати різноманітні засоби на різних платформах.
Ми об’єднуємо послуги з офлайн та онлайн просування завдяки широкому спектру власних медіа, що дозволяють розробити рекламну стратегію, залучивши два ключові напрямки:
Просування бренду в Інтернеті:
Просування бренду на ринку:
Часто ці дві сфери перетинаються – наприклад, рекламний ролик для телебачення може стати преролом у YouTube, акційні розіграші з вашої Facebook-сторінки можуть перейти в офлайн у форматі яскравого івенту, а дизайн корпоративної айдентики легко трансформується у брендування сайту або серію банерів.
Саме тому так важливо обирати комплексні послуги від професіоналів: ми допоможемо розробити стратегію просування бренду з залученням тих джерел комунікації, які забезпечать краще охоплення та вищу ефективність рекламної кампанії.