Ви хочете, щоб ваш продукт асоціювався з яскравим дозвіллям?
Або прагнете залучити активних людей, що будуть взаємодіяти з брендом?
Тоді прямої реклами на радіо недостатньо! У таких випадках найкраще працюють спонсорські або крос-медійні проекти!
Спонсорський проект – це програма або конкурс на радіо чи телебаченні, у якій ваша компанія виступає партнером. Головна перевага такого формату у тому, що він не асоціюється з прямою рекламою, отже – має набагато нижчий поріг лояльності та значно краще сприймається слухачами / глядачами.
Ми пропонуємо спонсорські проекти на радіо і телебаченні, розроблені ексклюзивно під ваш бренд. Це можуть бути:
Замовити спонсорський проект у нас – значить:
Спонсорський проект – це чудовий спосіб інтеграції в радіо- чи телеефір, який завжди отримує кращий фідбек і вирізняється високою ефективністю. Адже він значно розширює коло асоціацій з брендом, будуючи тісний зв'язок зі споживачами на основі спільних інтересів, уподобань і цінностей.
Вам цікаво, як виглядають спонсорські проекти на телебаченні або в Інтернеті чи як вони «звучать» в ефірі? Ознайомтеся з втіленими проектами тут і замовляйте такий для свого бренду!