Чому серед десятків шампунів на поличках супермаркету люди обирають лише один?
Тому, що колись вони побачили його рекламу по телевізору!
Реклама на телебаченні залишається дієвим інструментом для комунікації зі споживачами, бо дозволяє не лише розповісти про переваги продукту, а й наочно їх продемонструвати. До того ж, реклама на ТВ – це можливість використати популярний медіа-канал для того, щоб донести інформацію про товари/послуги до величезної кількості людей. Так, за статистичними даними, 86% українців продовжують дізнаватися новини з телебачення. І саме інформаційні канали демонструють зростання рейтингів останнім часом. До прикладу, Канал 24, що входить у ТОП-7 найбільш рейтингових інформаційних каналів, збільшує аудиторію щокварталу, а його охоплення сягає 8-ми мільйонів глядачів.
Ми напряму пропонуємо розміщення реклами на Каналі 24 та ТРК Люкс у наступних форматах:
Спонсорство широко поширене на сучасному телебаченні. Спонсор інтегрується в проект, непрямим чином нагадує про себе, через контент викликає довіру, лояльність, підвищує впізнаваність. Щоб досягти кращого ефекту від спонсорської реклами на ТВ, можна обрати такі види розміщення:
Для рекламодавців ми обираємо оптимальний час розміщення реклами на ТВ, спонсорство у проектах, що співпадають з цільовою аудиторією, ретельно плануємо покази та оцінюємо ефективність за прозорою формулою, яка точно відображає результати рекламної кампанії.
Ще одна перевага співпраці з нами – повний комплекс послуг зі створення відеореклами. Ми виготовляємо відеоролики за бріфом клієнта, пропонуючи:
Обирайте рекламу на телебаченні на рейтингових каналах – від справжніх професіоналів!
З нашими відеороликами можна ознайомитися тут.